• سه شنبه ٨ اسفند ١٤٠٢-١٢:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥٠٤
در دویست و هجدهمین صحن علنی شورا مطرح شد:7-218

اعطای مجوز شورا به شهرداری برای مولد سازی یک پلاک ثبتی

در جریان برگزاری صحن علنی دویست و هجدهم، اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران برای مولد سازی ملكی موسوم به پروژه مهتاب، رأی موافق دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورای شهر تهران در دویست و هجدهمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران، یك فوریت لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران برای مولد سازی ملك به پلاك ثبتی ( 126/597 ) موسوم به پروژه مهتاب، را بررسی کرده و به تصویب رساندند.
در بررسی این فوریت، احسان شریفی، شهردار منطقه ۵ در توضیحی عنوان کرد: یک گودی در سال 1383 که جزء پروژه های واگذار شده حسب دستور مقام معظم رهبری و حسب نامه شهرار وقت تهران برای توسعه سرانه های شهری شهر تهران بوده است که بر همین اساس یک گود با عمق تقریبی 9 متر و مساحت آن 4800 متر که ملکیت آن بطور قطعی  برای شهر داری تهران است به اجرا درآمد.
وی گفت: برای اینکه بارگذاری این پروژه به مرحله اجرا درآید، در فرآیند کمیسیون ماده 7 این ملک بعنوان باغ اعلام شد و حتی ایمن سازی این باغ هم هزینه بر است مطابق درخواستی که از سوی کمیسیون شهرسازی مبنی بر صدور مجوز برای عملیات بارگذاری بر اساس مجاورین صورت گیرد تا عواید حاصله در چهارچوب انتقال توسعه اتفاق بیافتد.
پس از توضیحات شهردار منطقه ۵ اعضای شورا به یک فوریت آن برای بررسی این موضوع در کمیسیون های تخصصی رأی موافق دادند.
 
کد خبر: 7-218

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: